Platforma eXite ve Vánoční misi
Ježíšek – nejstarší klient EDITELu!
Celá řada významných obchodníků a výrobců z České republiky a dalších zemí s důvěrou využívají služby společnosti EDITEL již desítky let. Jednu věc ovšem ví jen málokdo: Ježíšek se spoléhá na mezinárodně působícího EDI providera už po celá staletí. Tento příběh je určen každému, kdo se někdy podivoval nad tím, jak ten vousatý chlapík ze severu dokáže každý rok vykonat takový logistický zázrak. Jeden z Ježíškových pomocníčků porušil slib mlčenlivosti a promluvil v exkluzivním rozhovoru pro EDITEL.
Ježíšek má více práce než obvykle. Jakožto zapálený příznivec technického pokroku se s jeho pomocníčci před pár staletími rozhodli používat eXite. Už tenkrát bylo klíčové doručit vánoční seznamy přání rychle a spolehlivě na místo určení. Dnes využívají nadpozemské bytosti různé překladatelské nástroje, které jim seznamy přání od malých stvoření, psané v mnoha jazycích a všelijakými rukopisy, pomáhají převést do toho správného nebeského formátu. Z tohoto „andělského formátu” se vlastně stal standard.
Ježíšek a datová platforma eXite
Součástí Ježíškovy pracovní náplně je doručovat dárky lidem, mladým i starým, ale také obstarávat krmení pro soby, pracovní oděvy pro pomocníky – a samozřejmě vánoční řetězy. Šéf se naštěstí může spolehnout na platformu eXite. Jakýkoli zádrhel při doručování by mohl skončit pláčem dětí u vánočního stromečku a bezmocí rodičů. Něco takového se prostě nesmí stát. A dlouholetá spolupráce mezi Ježíškem a EDITELem zaručuje, že se tak ani nestane.
Dokonce i stížnosti na údajně nesprávně doručené dárky lze rychle vyřešit pomocí funkce on-line sledování vánočního seznamu přání, které je dostupné v pilotní kabině eXite. Ve věčném archivu eXite by Ježíšek dokázal najít dokonce i přání tří králů, ale to už je jiný příběh… A kdyby se objevily nějaké další nevyřešené otázky, tým podpory eXite je k dispozici 24/7 – dokonce i na Štědrý den.
Rozbité sáně? Dnes už žádný problém!
Před pár staletími potkala Ježíška menší nehoda: zlámaly se mu sáně. Skončilo to obří hromadou pomíchaných balíčků. Tehdy se mu opravdu ulevilo, když si vzpomněl, že zavedl důmyslný systém číslování balíčků podle GS1 standardů. Díky čárovým kódům, GTIN, SSCC a dalším malým pomocníkům na balíčcích byly sáně za pár minut znovu naložené a miliony dárků dorazily načas.
Tým podpory EDITELu je s vánočními logistickými experty v neustálém kontaktu. Kdykoli některý ze Ježíškových pomocníčků ztratí přehled nebo zapomene své „kouzelné heslo“, přispěchá tým podpory a pomůže pracovitému pomocníčkovi s jeho úkoly.
Platforma eXite na cestě za vánočním posláním
Když tuhle volal samotný Ježíšek, zavládlo u všech nefalšované napětí. Ve svém uživatelském rozhraní eXite uviděl v seznamech přání neobvyklý nárůst, který ho mátl, a tak uvažoval, jestli náhodou nedošlo k nějaké chybě. Tým podpory EDITELu okamžitě zasáhl a zjistil, že jistý (bývalý) prezident ze zámoří odeslal všechny své tweety přímo do nebe. Ježíškovi se nesmírně ulevilo, když se vše vyjasnilo. Co se stalo s prezidentovými přáními, zůstává ovšem nejasné. Ať tak či onak, Ježíšek týmu podpory EDITELu poděkoval a slíbil, že Vánoce budou úžasné.
Pokud byste i Vy nebo vaši pomocníci chtěli povýšit Váš dodavatelský řetězec na přímo nebeskou úroveň, popovídejte si s naším Ježíškovým pomocníčkem zvaným Edi nebo s jiným kolegou ze společnosti EDITEL.
Šťastné svátky!
Autor
Ježíškův pomocník Edi
poruší svůj slib mlčenlivosti a prozradí, co se stalo.
O společnosti EDITEL
EDITEL je mezinárodním předním poskytovatelem služeb v oblasti elektronické výměny dokumentů EDI (z anglického originálu Electronic Data Interchange), který se specializuje na optimalizaci procesů dodavatelského řetězce. Společnost poskytuje služby klientům v mnoha různých odvětvích.
Symbolic image copyright pixabay