TECHNICKÁ PODPORA +420 261 009 055
EDI-KONZULTACE +420 261 009 011

Sales Manager/Business Consultant pro oblast EDI řešení a služeb

Employer Branding -Superheros

EDITEL je předním poskytovatelem IT / EDI služeb se specializací na Supply Chain Management. Zaměstnáváme více než 200 zaměstnanců v naší centrále v Rakousku a v našich pobočkách v Čechách, na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku, Polsku, ve Slovinsku a Srbsku. Pro naši pobočku v Praze hledáme zaměstnance

Sales Manager/Business Consultant pro oblast EDI řešení a služeb (automotive)

Náplň práce:

  • Aktivní člen obchodního týmu
  • Řešení požadavků aktuálního svěřeného portfolia klientů, pravidelný kontakt
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí a akvizice klientů do svého portfolia
  • Základní analýza potřeb klienta a prezentace možných řešení při osobních schůzkách
  • Zpracování obchodního případu do základního zadání pro jeho realizaci dalšími odděleními společnosti
  • Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností za účelem uspokojení potřeb klienta
  • Dohled a zpětná kontrola termínu dodání řešení a spokojenosti klienta
  • Základní konzultační služby pro klienty
  • Spoluúčast na cenotvorbě produktů a služeb
  • Spoluúčast na klientských marketingových akcích

Požadavky:

Obecné:

  • VŠ vzdělání, případně SŠ plus 5 let praxe
  • min. 2-3 roky praxe na obdobné pozici se zkušeností s prodejem IT produktů a služeb
  • orientace na trhu ICT produktů a služeb
  • vítaná znalost procesů a podnikových ERP či IS zejména z oblasti automotive
  • vítaná zkušenost v oblasti systémů pro digitalizaci či standardů pro elektronickou výměnu dat – EDI
  • jazykové znalosti: angličtina – aktivně (slovem i písmem), němčina – výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B a ochota cestovat v rámci ČR i zahraničí

Osobnostní:

  • velmi dobré obchodní, komunikační a prezentační dovednosti, zejména v českém jazyce
  • reprezentativní vzhled a vystupování
  • osobnost s flexibilním a aktivním přístupem k práci
  • ochota učit se novým věcem ve specifické IT-oblasti
  • schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
  • smysl pro pečlivost, přehlednost a důslednost
  • kreativní myšlení a rozhodování v podmínkách konkurenčního prostředí

IT znalosti:

  • velmi dobrá znalost kancelářského balíku MS Office a internetu
  • obecný přehled v operačních systémech a databázových platformách
  • obecný přehled v datových strukturách (TXT, XML, atp.) výhodou

Nabízíme:

  • nadprůměrné finanční ohodnocení odvislé od plnění plánu a definovaných cílů
  • práci v mladém, dynamickém kolektivu ve stabilní a prosperující mezinárodní společnosti
  • spolupráci v rámci evropského obchodního týmu
  • možnosti dalšího osobního růstu a vzdělávání ve specifické IT-oblasti
  • mobil, notebook, homeoffice
  • automobil k služebním i soukromým účelům
  • služební cesty po ČR i zahraničí
  • další zaměstnanecké výhody – cafeterie, stravenkový paušál, sick-days, atp.

Profesní oblasti:

  • Account Manager
  • Obchodní zástupce
  • Key Account Manager
  • Business Development Manager

Místo pracoviště

  • V parku 2294/2, Praha, Chodov

Kontaktní osoba

  • Hanka Zahradníková

Odpovědět

Symbolic image copyright istockphoto, photo credit SIphotography

Aktivujte si prosím soubory cookie v nastavení prohlížeče pro plný rozsah této webové stránky.
"V současné době používáte starší verzi prohlížeče, která způsobuje potencionální chyby zabezpečení a znižuje uživatelský komfort.
learn how to easily update your browser.