Sales Manager/Business Consultant pro oblast EDI řešení a služeb
EDITEL je předním poskytovatelem IT / EDI služeb se specializací na Supply Chain Management. Zaměstnáváme více než 200 zaměstnanců v naší centrále v Rakousku a v našich pobočkách v Čechách, na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku, Polsku, ve Slovinsku a Srbsku. Pro naši pobočku v Praze hledáme zaměstnance
Sales Manager/Business Consultant pro oblast EDI řešení a služeb (automotive)
Náplň práce:
- Aktivní člen obchodního týmu
- Řešení požadavků aktuálního svěřeného portfolia klientů, pravidelný kontakt
- Vyhledávání nových obchodních příležitostí a akvizice klientů do svého portfolia
- Základní analýza potřeb klienta a prezentace možných řešení při osobních schůzkách
- Zpracování obchodního případu do základního zadání pro jeho realizaci dalšími odděleními společnosti
- Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností za účelem uspokojení potřeb klienta
- Dohled a zpětná kontrola termínu dodání řešení a spokojenosti klienta
- Základní konzultační služby pro klienty
- Spoluúčast na cenotvorbě produktů a služeb
- Spoluúčast na klientských marketingových akcích
Požadavky:
Obecné:
- VŠ vzdělání, případně SŠ plus 5 let praxe
- min. 2-3 roky praxe na obdobné pozici se zkušeností s prodejem IT produktů a služeb
- orientace na trhu ICT produktů a služeb
- vítaná znalost procesů a podnikových ERP či IS zejména z oblasti automotive
- vítaná zkušenost v oblasti systémů pro digitalizaci či standardů pro elektronickou výměnu dat – EDI
- jazykové znalosti: angličtina – aktivně (slovem i písmem), němčina – výhodou
- řidičské oprávnění skupiny B a ochota cestovat v rámci ČR i zahraničí
Osobnostní:
- velmi dobré obchodní, komunikační a prezentační dovednosti, zejména v českém jazyce
- reprezentativní vzhled a vystupování
- osobnost s flexibilním a aktivním přístupem k práci
- ochota učit se novým věcem ve specifické IT-oblasti
- schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
- smysl pro pečlivost, přehlednost a důslednost
- kreativní myšlení a rozhodování v podmínkách konkurenčního prostředí
IT znalosti:
- velmi dobrá znalost kancelářského balíku MS Office a internetu
- obecný přehled v operačních systémech a databázových platformách
- obecný přehled v datových strukturách (TXT, XML, atp.) výhodou
Nabízíme:
- nadprůměrné finanční ohodnocení odvislé od plnění plánu a definovaných cílů
- práci v mladém, dynamickém kolektivu ve stabilní a prosperující mezinárodní společnosti
- spolupráci v rámci evropského obchodního týmu
- možnosti dalšího osobního růstu a vzdělávání ve specifické IT-oblasti
- mobil, notebook, homeoffice
- automobil k služebním i soukromým účelům
- služební cesty po ČR i zahraničí
- další zaměstnanecké výhody – cafeterie, stravenkový paušál, sick-days, atp.
Profesní oblasti:
- Account Manager
- Obchodní zástupce
- Key Account Manager
- Business Development Manager
Místo pracoviště
- V parku 2294/2, Praha, Chodov
Kontaktní osoba
- Hanka Zahradníková
Symbolic image copyright istockphoto, photo credit SIphotography