Objednávkový portál buyIT přináší EDI přímo pro obchodní zástupce
EDI jako “tajná digitální zbraň” pro externí obchodní zástupce
Tou největší devízou externích obchodních zástupců zůstanou nejspíš vždy jejich lidské vlastnosti: musí být mimo jiné vysoce orientovaní na zákazníka, mít smysl pro humor a být přesvědčiví. Jak si ale dokáží obchodní zástupci na cestách udržovat přehled o neustále se proměňujících cenách, sortimentu, minimálních objemech objednávek, slevách, historii objednávek nebo dokonce o aktuálním stavu objednávek? Již delší dobu je k dispozici něco jako „digitální tajná zbraň“ pro externí obchodní zástupce: buyIT. Přečtěte si tento příspěvek na našem EDI blogu a dozvíte se vše o tomto sofistikovaném objednávkovém portálu a mnoha způsobech jeho využití.
Externí obchodní zástupci bývají obvykle velmi komunikativní lidé. V závislosti na odvětví a obchodním modelu jsou v každodenním kontaktu se spoustou lidí. Večer nebo brzy ráno následující pracovní den však musí řešit další úkol, který je většinou méně zábavný: nové objednávky musí přenést do firemního ERP nebo k zadání informací použít jiné softwarové řešení, což je zdlouhavý proces.
Ale nemusí to tak být! Stále více firem vybavuje své terénní pracovníky naším on-line portálem buyIT. Slouží k evidenci zakázek v průběhu schůzky s klientem (či krátce po ní) přímo na místě v notebooku nebo na tabletu a k přenosu zadaných informací přímo do ERP. Další velkou výhodou tohoto nástroje je, že poskytuje obchodním zástupcům ty nejaktuálnější informace, i když jsou právě na cestách. Mohou tak mít díky němu přehled o nejnovějších cenách, slevách, celé historii objednávky, bezplatných vzorcích poskytnutých klientům a specifických potřebách nových i dlouhodobých klientů. K práci s buyIT stačí funkční připojení k internetu.
buyIT je skvělou multiúčelovou volbou pro mnoho odvětví:
Pro externí obchodní zástupce:
- umožňuje při jednání se klientem zpracovat objednávku přímo na místě
- získávat nejaktuálnější informace o podmínkách, sazbách, slevách apod., i když jsou právě na cestách
Pro malé klienty:
- pohodlný nástroj pro objednávkové procesy dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- jedinou podmínkou je přístup k internetu
Malí klienti objednávají u dodavatelů prostřednictvím buyIT
buyIT mohou používat nejen externí obchodní zástupci k evidenci objednávek během jednání s klienty. Dalším z mnoha příkladů využití portálu mohou být třeba prodejci nebo výrobci kadeřnických potřeb, kteří používají buyIT k propojení s mnoha malými kadeřnictvími, kterým umožňuje rychle a jednoduše zadávat objednávky. K propojení s drobnými klienty mohou buyIT samozřejmě využívat i maloobchodníci v dalších odvětvích. Je velmi pravděpodobné, že i vaše firma by pro buyIT našla uplatnění, a to bez ohledu na odvětví, ve kterém působíte.
Ať už buyIT používáte jako objednávkový portál nebo jako nástroj pro externí obchodní zástupce, jeho používání je velmi snadné. Vše, co potřebujete, je funkční připojení k internetu a mobilní elektronické zařízení (např. notebook nebo tablet). Všechny funkce lze přizpůsobit dle potřeb daného odvětví nebo společnosti. Princip je vždy stejný: přihlášení, zadání údajů k objednávce a jejich odeslání spolu se stavem objednávky a fakturou.
Automatické zpracování údajů o objednávkách v ERP systému
Smyslem buyIT je umožnit drobným klientům zadávat objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a ulehčit tak práci pracovníkům oddělení teleshoppingu. Přidanou hodnotou je začlenění objednávek zadaných prostřednictvím portálu buyIT prostřednictvím stávajícího řešení EDI přímo do ERP systému dané firmy. Kromě toho v něm lze vytvářet ceníky a slevy specifické pro konkrétního klienta a automaticky aktualizovat kmenová data zboží.
Pokud byste chtěli buyIT zpřístupnit svým terénní pracovníkům nebo jej využít k propojení svých drobných klientů s vaším ERP, neváhejte nás oslovit pomocí kontaktního pole vpravo. buyIT nabízí mnohem více než příklady uvedené v tomto příspěvku. O všech jeho přínosech si s vámi rádi pohovoříme na osobní schůzce. Těšíme se na setkání s vámi!
O autorovi
Christoph Stenech
Head of Sales společnosti EDITEL Austria
O společnosti EDITEL
EDITEL je mezinárodním předním poskytovatelem služeb v oblasti elektronické výměny dokumentů EDI (z anglického originálu Electronic Data Interchange), který se specializuje na optimalizaci procesů dodavatelského řetězce. Společnost poskytuje služby klientům v mnoha různých odvětvích.
Portrait photo copyright Editel/Petra Spiola
Symbolic image copyright iStockphoto, photo credit Wavebreakmedia