TECHNICKÁ PODPORA +420 261 009 055
EDI-KONZULTACE +420 261 009 011

Pohled do zákulisí oddělení realizace EDI projektů

Person sichtet ein Projektdiagramm - wie hinter den Kulissen der EDI-Abteilung Project Delivery

Nadšení pro nové výzvy v oddělení realizace projektů

Tak bych výstižně popsal svůj tým v oddělení realizace projektů: jsme různorodá skupina s vysokými sociálními dovednostmi, která se každý den s nadšením pouští do nových výzev v oblasti elektronické výměny dat (EDI). Naše úkoly jsou stejně rozmanité, jako je rozmanitý náš tým. Patří mezi ně nové EDI projekty, stejně jako onboarding nových partnerů a provádění syntaktických kontrol. Nahlédněte se mnou do zákulisí a prozkoumejte, jak dáváme lidem volnost při definování cílů.

V co věřím jako supervizor

Osobně je pro mě velmi důležité, aby moji zaměstnanci měli co největší autonomii. Věřím, že si svůj čas zvládnou rozložit tak, aby splnili své úkoly. Zkušenosti ukazují, že to v praxi funguje velmi dobře. Nefunguje to, pokud nejsou definovány žádné cíle. Ty musí být realistické a dosažitelné. Kromě toho jsem vždy k dispozici, abych pomohl, pokud moji kolegové potřebují pomoc.

Jaké jsou typické úkoly v našem oddělení

Stručně řečeno: pokud máte talent na technologie a rádi komunikujete s lidmi, jste na správném místě pro práci. Naše oddělení se stará o širokou škálu úkolů. Jedním z opakujících se úkolů je onboarding nových EDI partnerů. Za tímto účelem digitalizujeme obchodní procesy mezi společnostmi, které působí v mnoha různých odvětvích. Příkladem je komunikace mezi maloobchodníky a výrobci nebo mezi restauracemi, hotelovými řetězci, cateringovými podniky a jejich dodavateli. EDI je také hodně využíváno v logistice a automobilovém průmyslu. Důležitým prvkem je zde dobrý přehled o požadavcích klientů, z nichž některé jsou technické. Díky našim zkušenostem a odborným znalostem se dokážeme postarat o to, aby vše proběhlo velmi hladce ještě před zahájením projektu. Neomezujeme se pouze na asistenci našim klientům během „integrační fáze“, ale také následně provádíme kontrolu formátu a syntaxe dat, abychom zajistili maximální kvalitu dat během probíhajícího provozu.

Proč je spolupráce s ostatními odděleními tak důležitá

Naši kolegové v obchodním oddělení jsou skuteční profesionálové, pokud jde o vynikající zákaznický servis a komplexní vysvětlení komplexní oblasti elektronické výměny dat komplexním způsobem. Při technické realizaci vstupujeme do hry my a plníme sliby obchodního týmu. Každý krok vždy koordinujeme s klientem. V této rané fázi jsou klíčové studie proveditelnosti a podrobné analýzy. Jedním z příkladů je, že se podíváme na technické popisy IT rozhraní na obou stranách a analyzujeme technické požadavky i stávající infrastrukturu. Jakmile je projekt dokončen, přebírá jej tým podpory. Díky naší mezinárodní přítomnosti jsme také v neustálém kontaktu s našimi kolegy v našich dceřiných společnostech v sousedních zemích

A je toho víc…

Bezproblémová komunikace je pro nás na prvním místě. Pořádáme pravidelné interní schůzky, abychom se navzájem informovali o průběhu projektu a nevyřešených problémech. Kromě toho úzce spolupracujeme s našimi klienty. To se děje v různých prostředích: u projektů s malými a středními podniky často jednáme s externími poskytovateli IT služeb, kteří se spoléhají na naši pomoc při provádění změn v systémech ERP, jako jsou BMD, Microsoft Dynamics nebo SAGE. Pokud jsou klienty velké mezinárodní korporace, můžeme také spolupracovat s konzultanty SAP. Na straně klienta jsou pro nás relevantní následující oddělení: nákup, účetnictví a řízení dodavatelského řetězce. Klíčový je přerušovaný tok informací mezi všemi zúčastněnými stranami a vynikající komunikační dovednosti.

Kdykoli se změní specifikace našich klientů, jsme tu, abychom vám pomohli

Poté, co je projekt dodán námi a přijat klientem, EDI systémy následně poskytují vysoce spolehlivý výkon. Může však být nutné upravit nebo upgradovat stávající projekty. Když například prodejce informuje své klienty, že změní své technické specifikace, vstupujeme do hry i my. Naší prioritou číslo jedna je, aby vše probíhalo vždy co nejhladčeji. Máte-li jakékoli dotazy, můžete si být jisti, že najdeme tu správnou osobu, která vám pomůže.

Vážíme si vaší zpětné vazby!

Konstruktivní kritika je klíčem k tomu, abychom se zlepšili v tom, co děláme. Totéž platí pro mě jako vedoucího oddělení poradenství a dodávek projektů ve společnosti EDITEL Austria a pro mé zaměstnance. Zpětná vazba od našich klientů je k nezaplacení, protože jak pochvala, tak návrhy na zlepšení nás posouvají kupředu. Naše široké pole působnosti k tomu jistě poskytuje širokou škálu příležitostí.

Moji kolegové i já vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy. Pro zaslání dotazu prosím použijte kontaktní pole vpravo…

Portrait Karl Cegner EDITEL Austria

O autorovi

Karl Cegner
vedoucí oddělení konzultací a realizace projektů ve společnosti EDITEL Austria

 

Icon \'i\'

O společnosti

EDITEL

EDITEL je mezinárodním předním poskytovatelem služeb v oblasti elektronické výměny dokumentů EDI (z anglického originálu Electronic Data Interchange), který se specializuje na optimalizaci procesů dodavatelského řetězce. Společnost poskytuje služby klientům v mnoha různých odvětvích.

Porträtfoto copyright Editel/Petra Spiola
Symbolfoto copyright iStockphoto, Bildnachweis NicoEINico

Aktivujte si prosím soubory cookie v nastavení prohlížeče pro plný rozsah této webové stránky.
"V současné době používáte starší verzi prohlížeče, která způsobuje potencionální chyby zabezpečení a znižuje uživatelský komfort.
learn how to easily update your browser.