Business monitoring
Soustřeďte se jen na svůj business!
Nástroj pro business monitoring a reporting od společnosti EDITEL zajišťuje komplexní monitoring a kontrolu podnikových procesů, které jsou klíčové pro komunikaci vaší společnosti s obchodními partnery. Budete mít úplný přehled o veškerých vyměněných obchodních dokumentech, o jejich vzájemných vazbách, správnosti obsažených informací a v neposlední řadě také o celkovém stavu jednotlivých obchodních případů. Automatizovaně lze také srovnávat obsah vyměňovaných dokumentů.
Systém vám umožní zkontrolovat objednané množství zboží uvedené v objednávkovém formuláři, srovnat jej s příslušnými dodacími listy, zajistit potvrzení objednávky a faktury a tím zajistit bezproblémový průběh procesů. Pokud některý údaj neodpovídá, můžete okamžitě rozeslat upozornění a nesprávné informace budou ihned opraveny. Řešení pro business monitoring a reporting je velmi flexibilní a může být nasazeno v nejrůznějších konfiguracích.
Související kontrolní mechanismy mohou být nastaveny přímo na on-line platformě, která zobrazuje všechny informace od elektronických dokumentů, procesů a stavových ukazatelů až po elektronické podpisy. Údaje mohou být uvedeny v grafické podobě nebo vyexportovány.
Uživatelé mají možnost velmi jednoduše upravit uživatelské rozhraní a nastavit vyhledávání tak, aby odpovídalo přesně jejich potřebám. Prostřednictvím business monitoringu a reportingu dosáhnete rychlého a efektivního přístupu k důležitým informacím.
Získané výhody
- Monitorování dílčích stavů nebo celých obchodních případů
- Možnost upozornění na konkrétní chybové stavy
- Jasné zobrazení vazeb jednotlivých dokumentů (např. objednávka, faktura, dodací list, příjemka) včetně grafického schématu
- Možnost exportu dat a zasílání e-mailových notifikací na nestandardní stavy
- Přívětivé uživatelské rozhraní včetně podpory mobilních zařízení
- Bezpečná archivace všech elektronických obchodních dokumentů
- Rozšířené a pokročilé možnosti vyhledávání