WebEDI je páteří obchodního růstu
WebEDI jako startovní čára pro obchodní růst firem
WebEDI není jen startovním řešením EDI komunikace. Může představovat i pomyslnou startovní čáru pro rozvoj firmy z hlediska spolupráce s novými i stávajícími obchodními partnery a také pro rozvoj vlastního technického zázemí.
S velkou radostí sledujeme, jak naši klienti – i díky službám společnosti EDITEL – úspěšně rozvíjejí své obchodní aktivity a rostou. Nabízené služby i podporu přizpůsobujeme jejich měnícím se potřebám a novým požadavkům. Z šesti set firem působících v řadě odvětví, které používají webEDI, jich jen v posledních několika letech desítky přešly na plně automatizované řešení EDI.
Služba webEDI představuje ideální volbu pro malé a středně velké firmy, které s výměnou elektronických obchodních dokumentů začínají nebo ji realizují v menším rozsahu. S nárůstem počtu obchodních aktivit, partnerů a typů vyměňovaných dokumentů či změnou ERP ovšem řada uživatelů webEDI „přeroste“. Potom přichází na řadu další, většinou již plně automatizované EDI řešení, šité na míru novým potřebám firmy. Nejčastěji pak společnosti volí formu outsourcované služby submIT (SaaS), populární ovšem zůstává i využití lokálního SW řešení edisuITe implementovaného do vlastní IT-infrastruktury.
Mezi klienty společnosti EDITEL, kteří z původního webového řešení EDI plynule upgradovali na automatizovanou službu patří:
- Malewo Havířov, společnost s dlouholetou tradicí v distribuci kojeneckých potřeb na českém trhu.
- Společnost AGORA DMT poskytující široké služby výrobcům a dodavatelům z oblastí spotřební elektroniky, mobilní techniky, inteligentní domácnosti atd.
- OVUS-podnik živočišné výroby, spol. s r. o., česká farma se čtyřicetiletou tradicí ve výrobě kvalitních slepičích vajec, nebo
- TOP LIGHT, přední výrobce a dovozce interiérových a exteriérových svítidel na evropském trhu, pro nějž byly impulzem ke změně vedle nárůstu komunikace také nové technické požadavky zahraničního obchodního partnera.
EDITEL je hrdý na to, že může svým dílem přispívat k úspěšnému rozvoji firem, a že zákazníci oceňují variabilitu, kvalitu a dostupnost našich služeb.